روانشناسی و علوم تربیتی
حجم
668/73 کیلوبایت
صفحه
27
فرمت
pptx
12000
دانلود
پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات
پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات
دانلود پاورپوینت روان شناسی رنگ در تبلیغات
دانلود پاورپوینت روان شناسی رنگ در تبلیغات جهت رشته ی روان شناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگهای قابل رؤیت تجزیه میشود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگهای دیگر نیست. آزمایشهای بعدی نشان داد که با ترکیب نورها میتوان رنگهای مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود میآورد. رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی میگویند. بعضی از رنگها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی میکنند و نور سفید میسازند. این رنگها را نیز رنگهای مکمّل مینامند.
فهرست مطالب
تعریف رنگ
روانشناسی رنگهای مختلف
روانشناسی رنگ سیاه
روانشناسی رنگ سفید
روانشناسی رنگ قرمز
روانشناسی رنگ آبی
روانشناسی رنگ سبز
روانشناسی رنگ زرد
روانشناسی رنگ ارغوانی
روانشناسی رنگ قهوه ای
روانشناسی رنگ نارنجی
روانشناسی رنگ صورتی
جایگاه رنگ در تبلیغات
اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات
12000 تومان
پرداخت آنلاین و دانلود
کلمات کلیدی :
پاورپوینت تاثیر رنگ ها در تبلیغات
پاورپوینت اهمیت رنگ در تبلیغات
پاورپوینت رنگ در تبلیغات
پاورپوینت روان شناسی رنگ ها
پاورپوینت تاثیر رنگ ها در تبلیغات